Platsannons.nu/Marknadsassistent

Lediga jobb som marknadsassistent

Här nedan hittar du länkar till sammanställningar över lediga jobb marknadsassistent i Sveriges alla län, klicka dig enkelt vidare för att se om det finns några jobb marknadsassistent i t.ex. Stockholm, Dalarna eller Norrland. Längst ner på sidan har vi även sammanställt ett urval av lediga jobb marknadsassistent i hela Sverige.

Att arbeta som marknadsassistent

En marknadsassistent är en person som hjälper till med marknadsföringen av en produkt eller tjänst. Detta kan omfatta uppgifter som att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial, organisera marknadsföringsevenemang och övervaka resultaten av marknadsföringskampanjer. En marknadsassistent har vanligtvis en högskoleexamen inom marknadsföring eller ett relaterat område.


Urval av lediga marknadsassistent jobb i Sverige

Klicka här om du vill gå direkt till länsindelningen

Marknadsassistent

Hos företag: Liseberg

Deadline: 2025-04-27

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Ett vanlig jobb. Fast mer wiiie!
Sedan 1923 har vi fått människor att mötas, skratta och trivas tillsammans. Snart är det din tur att vara med. Hos oss jobbar du inte bara i en nöjespark – du jobbar i en hel värld av upplevelser: Karuseller, musik, god mat, hotell, show, trädgårdar, camping – och s.. Klicka för att visa hela beskrivningennart ett helt nytt vattenvärld. Vi har öppet året om, i olika säsonger och olika tempo – men glädjen finns alltid där. Och det är just du som är med och skapar den. Här är jobbet både stort och smått, vardagligt och wiiie, fullt av fart men med plats för eftertanke. Ett vanligt jobb. Fast mer wiiie!


Vi ger dig detta (och lite till!)



- Vardag och wiiie. Här är jobbet både kul och på riktigt. Du gör skillnad – oavsett om du jobbar mitt i pulsen eller bakom kulisserna.

- Kollegor och kvarterskänsla. Här finns experter på allt från snurrande åk till smarta excel-dokument. Olika jobb, olika hörn av samma varma kvarter.

- Värde före vinst. Vi ägs av staden. Det du gör bidrar till något större än oss själva.

- Mod och metod. Vi testar nytt – men alltid med hållbarhet i fokus. Att ligga i framkant kräver både idéer och eftertanke. Här finns båda.





Du är en i gänget
 
Marknadsavdelningen är en del av Lisebergs kommersiella funktion bestående av avdelningarna
Marknad, Försäljning och Digital gästresa.

Funktionen arbetar med alla instrument för att stärka
varumärke, kommunicera mot alla målgrupper, driva försäljning och skapa digitala upplevelser. Marknadsavdelningen ansvarar för att få våra besökare att längta hit. Det gör vi genom att planera, producera och genomföra kommunikationsinsatser i en stor mängd olika kanaler. Vårt uppdrag är att utifrån Lisebergs varumärkesplattform och insikter om våra gäster stärka varumärket Liseberg lokalt, regionalt, nationellt och internationellt och skapa kommunikation som både bygger starka relationer och ökar försäljningen.

Inom marknadsavdelningen finns projektledare, CRM-ansvarig, PR & Kommunikations-team, content-team och ett kreativt inhouse-team med tillhörande ateljé. Vi arbetar med hela verksamhetens erbjudande och dess olika upplevelser, mat & dryck, boende, scenupplevelser och säsongerna Sommar, Halloween och Jul på Liseberg. I april 2023 öppnade Liseberg Grand Curiosa Hotel och i slutet av 2026 öppnar vattenvärlden Liseberg Oceana, som tillsammans med nöjesparken kommer att skapa en helt ny destination för våra gäster och skapa ännu fler anledningar till att besöka Göteborg.

Nu söker vi en positiv och lösningsorienterad semestervikarie till vårt marknadsteam.

Så ser en vaaanlig dag ut

Dagens to-do: skapa magi. Detta gör du exempelvis genom att: 

- Publicera och uppdatera innehåll på liseberg.se, i appen, i nyhetsbrev och på digitala skärmar i parken. Säkerställa att allt innehåll följer våra varumärkesriktlinjer.
- Ta emot och koordinera beställningar av kommunikationsinsatser – till exempel uppdateringar i egna kanaler eller framtagning av skyltar, där du har kontakt med beställare, kreatörer och tryckeri.
- Vara behjälplig vid besök av press, influencers eller samarbetspartners. Bidra med innehåll till våra sociala kanaler.
- Assistera marknadsavdelningens specialister i olika projekt.

Passar vi ihop

Hos oss på Liseberg är ensam inte stark och att sätta kollegor och gäster i första rummet är för dig en självklarhet. Vi söker dig som delar våra värdeord; omtanke, kreativitet, säkerhet, kvalitet och glädje och med dessa vill du vara med och skapa Liseberg. 

Har du vad som krävs för åkturen? 

- Egenskaper som är viktiga i rollen är att vara strukturerad, självgående och noggrann. Du är flexibel, prestigelös och en lagspelare med känsla för service och samarbete.
- Pågående eller nyligen avslutad utbildning inom kommunikation, marknadsföring eller motsvarande.
- Vana att arbeta med digitala verktyg och kan hantera enklare publicering i CMS och andra plattformar.
- Tidigare erfarenhet av innehållsarbete eller administrativt stöd är meriterande.
- Intresse för digital kommunikation och Lisebergs varumärkesvärld.

Vi ser gärna sökande med olika bakgrund och erfarenheter då vi strävar mot en bred representation i organisationen. 

 
Bra att veta 

Tjänsten är en tidsbegränsad anställning under sommaren med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten omfattas av Unionens avtalsområde. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är den 27 april 2025.  

Vi ser fram emot att lära känna dig bättre i rekryteringsprocessens nästa steg som kan komma att innehålla personlighetstest, logiskt test samt kompetensbaserad intervju.  

Om du har frågor är du välkommen att kontakta karl.svedung@liseberg.se 

På vår hemsida www.liseberg.se kan du läsa mer om oss som arbetsplats. 

Ta första steget och skicka in din ansökan!

Deadline: 2025-04-27


Karta som visar var jobbet finns

Olofströmshus AB

Marknadsassistent

Hos företag: Olofströmshus AB

Deadline: 2025-05-04

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Vilka är vi?
Olofströmshus är ett allmännyttigt bostadsbolag med kommunen som enda aktieägare.
Vi jobbar hela tiden framåt med de koncerngemensamma värdeorden mod, engagemang, delaktighet och kvalitet.
Med lokaler på ca 44000 kvadratmeter och ca 1900 lägenheter är vi den största aktören på marknaden.. Klicka för att visa hela beskrivningen när det gäller hyreslägenheter i Olofströms kommun med en omsättning på runt 161 miljoner (2024) och 42 anställda.
Vi inom Olofströmshus tror på framtiden för hyresrätten, eftersom den ger flexibilitet, valmöjlighet och frihet till en rimlig kostnad. Detta har i vår vision tydliggjorts med följande ord: ”Easy Living” – vilket innebär möjligheternas boende på ett enkelt sätt.
En förutsättning för att lyckas, är att vi har engagerade och affärsmässiga medarbetare som trivs, tar ansvar, visar respekt och ges möjlighet att utvecklas och växa som individer.
Marknadsassistent
Vi söker nu dig som vill bli en del av vår marknadsgrupp.
Du kommer vara ett av våra ansikten utåt i kundtjänst med allt vad det innebär.
Du kommer också fungera som företagets interna support när det gäller telefoni och IT, varför du behöver ha ett visst intresse för IT och ha lätt för att lära och lära ut.
Hos oss är kunden i centrum. Att ge våra kunder hög kvalité och hålla en hög servicenivå är en självklarhet och inom företaget råder fullständig sekretess så våra kunder ska kunna känna sig trygga med oss.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Bemanning av kundtjänst – besöksmottagning, växeltelefon och serviceanmälan
Intern support till kollegorna gällande enklare IT-hantering och telefoni inom Apple-familjen
Behjälplig i uthyrningsärenden – administration, handläggning och visning.

Kvalifikationer
Du har fantastisk servicekänsla samt erfarenhet av att hantera människor.
Mycket god datorvana.
God vana av Microsoft office och en öppenhet för att lära dig fler program.
Mycket lätt att utrycka dig i tal och skrift.
Förmåga att tala flytande svenska och engelska obehindrat.
Lätt för att lära och modet att prova dig fram.
Förmåga att själv planera ditt arbete men samtidigt lätt att anpassa dig utifrån rådande omständigheter.

Vem är du?
Som person är du socialt kompetent, ansvarstagande och öppen för nya uppgifter
Du tycker om ett intensivt tempo och låter inte det påverka ditt fokus negativt.
Du har lätt för att hantera olika sorters människor och situationer och tar dig an dina uppgifter med stor noggrannhet.
Samtidigt som du är duktig på att arbeta självständigt tycker du också om att jobba ihop med närmaste kollegorna i marknadsgruppen och övriga avdelningar i företaget då vi har ett nära samarbete mellan avdelningarna.

Känner du igen dig i denna beskrivning så är du varmt välkommen med din ansökan.
Marknadsgruppen är ett glatt team med gemytlig stämning och varierande personligheter som kompletterar varandra på bästa sätt. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet.
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande.
Vi arbetar för att alla våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald då vi tror att detta bidrar till att utveckla vår verksamhet.
Inför en eventuell anställning får du lämna ett utdrag ur belastningsregistret samt genomgå drogtest.
Körkort
B-körkort krävs

Varaktighet/arbetstid
Heltid, tills vidare
Tillträde enligt ök
Vi tillämpar provanställning

Lön
Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk.
Ansökan
Sista ansökningsdag:2025-05-04.
Skicka in din ansökan snarast möjligt då vi behandlar dem löpande.
Skicka din ansökan till rekrytering@olofstromshus.se
Märk din ansökan ”marknadsavdelningen”
OBS! Bifoga ditt CV och gärna ett foto på dig själv!
Glöm inte att skriva några rader om dig själv och varför just du passar bäst i vårt team.


Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

Deadline: 2025-05-04


Karta som visar var jobbet finns

TNG Group AB

Marknadsassistent till Thermia Värmepumpar

Hos företag: TNG Group AB

Deadline: 2025-04-26

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Nu söker vi dig som vill jobba i en bred och utvecklande roll inom marknad till Thermia Värmepumpar i Arvika!

Söker du en spännande och utvecklande roll inom marknadsföring? Är du även en skicklig kommunikatör med god känsla för ordning och reda, färg och form? Bra! Thermia Värmepumpar söker nu en .. Klicka för att visa hela beskrivningenresurs till sitt team Marknad Sverige och vi söker dig som vill bli en del av ett starkt och framgångsrikt marknads-team! I rollen kommer du att vara en nyckelperson för marknadsstödet på svenska marknaden, men också ha en tydlig roll i processen att föra ut underlag för centrala marknadsprojekt till övriga marknaders säljkontor.Detta är ett konsultuppdrag på ett år under en föräldraledighet, med start vecka 25 och viss möjlighet till förlängning.Låter det som rollen för dig? Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Inom Marknad Sverige och säljorganisationen på Thermia Värmepumpar erbjuder vi ett omväxlande och varierande jobb inom marknadsområdet. Du kommer att ingå i ett team med goda, energiska och motiverade kollegor som står inför spännande utmaningar på en växande marknad för framtidens smarta uppvärmning.

Du kommer tillhöra Marknad Sverige inom Thermias säljorganisation och placeringsort är Arvika med möjlighet till en viss del distansarbete, alternativt placeringsort på Thermias Örebrokontor med viss del av tiden i Arvika. 

Dina arbetsuppgifter

Rollen innebär att du får jobba brett med stöd i marknadsfrågor för Thermia Värmepumpar på den svenska marknaden. Dina arbetsuppgifter består bland annat i att:

• Producera grafiskt material för digitala medier och print.

• Administrera och skapa innehåll för hemsida.

• Inneha redaktörskap för sociala media.

• Stödja återförsäljare och regionchefer med marknadsmaterial, mässmonterbokningar, underhåll av kunddata i CRM-system med mera.

• Delta i kommunikationsprojekt med interna och externa partners.

Värt att veta

Thermia Värmepumpar utvecklar, producerar och marknadsför värmepumpssystem för uppvärmning, varmvatten och kyla. Thermia startades 1923 i Arvika, som fortfarande är centrum för verksamheten med 320 anställda. Företaget är idag ett av de ledande på den europeiska marknaden och ägs av Stiebel Eltron som är en tysk värmepumpstillverkare med cirka 5.000 anställda i hela koncernen.

Våra förväntningar

Vi ser gärna att du har god kompetens och erfarenhet inom Adobe Creative Suite. Ett skallkrav för rollen är att du har goda kunskaper i Indesign. Det är önskvärt att du kan hantera enklare arbete i After Effects/Premier.

Om du tidigare administrerat hemsidor och besvarat kundfrågor i sociala media är det meriterande. Du är van vid PowerPoint och inte främmande för Excel. Då uppdraget även innehåller viss textbearbetning och kontakt med regionchefer och återförsäljare ser vi att du kommunicerar väl i både tal och skrift. 

Vi letar efter dig som har ett stort engagemang och är nyfiken, social och en naturlig problemlösare. Du tar gärna egna initiativ, arbetar självständigt och utför olika uppgifter inom avdelningen. Du är prestigelös, välstrukturerad och gillar en bred roll som är både kreativ och administrativ.

Även om kompetens inom nyckelprogram är betydande, så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Deadline: 2025-04-26


Karta som visar var jobbet finns

Grafisk designer eller Marknadsassistent

Hos företag: Bianconeri AB

Deadline: 2025-08-10

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Vi söker dig som vill jobba heltid där arbetstiden är förlagd på vardagar. Vi samarbetar med idrottsföreningen och skolklassen i Sverige. Du som söker tjänsten bör ha tidigare erfarenhet av Planering och Marknadsassistent. Du har givetvis en stor kärlek för teamwork, gillar högt tempo och är en prob.. Klicka för att visa hela beskrivningenlemlösare.
Vi ser också gärna att du är nytänkande och initiativrik, villig att lära dig nya uppgifter och är flexibel. Att du har egna ideer och bidrar på planering för marknadsförening, annonsering.
Du kommer arbeta med att In design program,Photoshop. Hos oss finns ingen prestige utan alla hjälpa varandra med allt, ingen är viktigare än den andra och våra kunder kommer alltid först.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Deadline: 2025-08-10


Karta som visar var jobbet finns

TAVEX AB

Marketing and Sales Assistant

Hos företag: TAVEX AB

Deadline: 2025-05-17

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

We are seeking an experienced Marketing and Sales Assistant to join our dynamic team!
The ideal candidate will be responsible for improving our social media, assisting with content generation, maintaining contact with strategic partners to increase sales, and generally supporting marketing activitie.. Klicka för att visa hela beskrivningens.


Key Responsibilities:
Developing and creating social media campaigns
Improving online channels and periodic reporting
Making differentiated proposals according to the strategic objectives
Devising strategies to drive online traffic to the company website
Developing and planning of marketing initiatives
Maintaining and improving business partnerships
Market trends identification
Market and sales analysis



Preferred Skills and Qualifications:
Bachelor in Marketing, Business Administration or a related field
Minimum 2 years experience in sales, marketing and business development
Strong analytical skills, with the ability to monitor and analyze data to identify trends and opportunities for improvement
Experience with Canva, WordPress, SEMRUSH, Google Analytics
Familiarity with the precious metals industry is a strong asset
English at a professional level
Basic proficiency in Swedish and familiarity with the Swedish working environment
Knowledge of additional foreign languages, as well as previous work experience in international organizations, is an advantage



What we offer:
Full time employment
Work in a multicultural environment of highly motivated individuals
The possibility to develop your skills and knowledge broadly
International collaboration with the marketing teams of the different companies in the Tavex group

Deadline: 2025-05-17


Karta som visar var jobbet finns

Beiersdorf AB

Working Student Marketing

Hos företag: Beiersdorf AB

Deadline: 2025-05-30

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

At Beiersdorf, home of NIVEA, Eucerin, Hansaplast & Labello we want to help people feel good about their skin – and our commitment goes beyond caring for skin. We act according to our purpose, WE CARE BEYOND SKIN and take responsibility for our consumers, our employees, the environment and society.
.. Klicka för att visa hela beskrivningen

We offer you marketing experience and to be part of the NIVEA, the world’s Number 1 skin care brand and we welcome you to be part of the NIVEA brand team. A great opportunity to combine your academic education with hands on working marketing experience.


This is a part-time paid internship/working student position (16 hours per working week) with flexible working hours so you can combine work with your studies and in addition you can potentially work 100% during the summer weeks.

Your Tasks
The purpose of the job is to actively contribute to the achievement of category and brand objectives, and to support the Swedish brand team in the development of the brands.
In this position you will work with various marketing tasks, such as product data management, coordination, analysis of category and brand performance, competitor monitoring, support in organizing various internal events and support of the daily business.

Your Profile
You are preferably studying business and/or marketing at University level.
You are available for at least one year (preferably two years), before your graduation or studies abroad
The role requires commercial thinking and understanding, and work experience in a similar role is a plus
Effective communication is required to manage relationships with local and international colleagues.
The ability to work both autonomously and as a team member is required.
A "Can do", and positive attitude combined with analytical and creative skills
You are up-to-date in the social media, and the digital environment and landscape. Editing skills (picture and formats) is a advantage for this role.
Fluent in Swedish and English.

Deadline: 2025-05-30


Karta som visar var jobbet finns

Social Media Specialist (part-time)

Hos företag: BEREDSKAPSLYFTET IDEELL FÖREN

Deadline: 2025-04-30

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Are you creative and passionate about social media marketing?

We are looking for a Social Media Creator (part-time) to help building and strengthening online presence for our partner (medical clinic). If you enjoy content creation, engaging with audiences, and managing social media platforms, this .. Klicka för att visa hela beskrivningencould be the perfect opportunity for you!

Employer is located in the heart of Odenplan, just 300 meters from the commuter train station. Clinic is dedicated to providing high-quality dental care using the latest technology. To continue growing and enhancing our digital presence, employer is looking for a talented individual to join the team.

Location: Stockholm

Who we are looking for:

Social Media Creator (50%)

Responsibilities:

- create and manage ad campaigns on Meta;

- handle community management and engage with followers;

- develop and post engaging content on Instagram and TikTok;

- coordinate influencer marketing and event collaborations;

- manage and update the clinic’s website.

Requirements:

- basic experience in social media content creation and management;

- intermediate Swedish (must be able to communicate clearly in Swedish);

- knowledge of Meta Ads, Instagram, TikTok, and website management is an advantage.

Your profile:

- flexible and adaptable to changing tasks;

- eager to learn and develop social media marketing skills;

- structured and organized in planning and execution.

What the employer offers:

- part-time position (50%);

- possibility to permanent contract after probation period;

- morning and evening shifts, with occasional weekend work;

- a dynamic and creative work environment.

Important:

This position is part of an AMIF-funded project aiming to support the integration of newly arrived non-EU/EEA residents into the Swedish labor market. Candidates who meet these criteria are encouraged to apply.

Deadline: 2025-04-30


Karta som visar var jobbet finns

Beiersdorf AB

Working Student Digital Marketing

Hos företag: Beiersdorf AB

Deadline: 2025-05-30

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

At Beiersdorf, home of Nivea, Eucerin, Hansaplast & Labello we want to help people feel good about their skin – and our commitment goes far beyond caring for skin. We act according to our purpose, WE CARE BEYOND SKIN and take responsibility for our consumers, our employees, the environment and socie.. Klicka för att visa hela beskrivningenty.


You will work 16 hours (2 days) per week, the working hours are flexible so you can combine work with your studies.


Your Tasks
Beside the creation of digital assets you will be a part of our team and support, co-ordinate and actively contribute to hit all our deadlines and create best-in-class experiences to our consumers in a digital world. It will be a mix between tasks, and you need embrace to work in a fast-paced environment.


Your Profile
You are preferably studying digital marketing/social media at University level or similar.
You are available for at least one year, before your graduation.
You have experience of Photoshop.
You are up to date in the social media, and digital environment and landscape.
Effective communication is required in order to manage diverse relationships both locally and internationally.
The ability to work both autonomously and as a team member is required.
Analytical and creative skills combined with an enthusiastic "can do" attitude.
Fluent in Swedish and English.


We invite you to gain knowledge, acquire branding experience, and join the NIVEA Swedish Digital Marketing (Dream) Team, all while having a great time! Become a part of one of the world's leading skin care brands, NIVEA, and help elevate the brand to new heights. This is an excellent opportunity to blend your academic studies with practical work experience.

Deadline: 2025-05-30


Karta som visar var jobbet finns

Kungliga Tekniska högskolan,  Verksamhetsstödet vid KTH

Bli en del av KTH Innovations team

Hos företag: Kungliga Tekniska högskolan, Verksamhetsstödet vid KTH

Deadline: 2025-05-18

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Verksamhetsstödets uppgift är att stödja universitetets utbildning och forskning. KTH:s verksamhetsstöd är inne i en spännande fas där vi tillsammans arbetar med utveckling av våra arbetsformer. Som medarbetare inom verksamhetsstödet bidrar du till KTH:s uppdrag att forska, utbilda och skapa samhäll.. Klicka för att visa hela beskrivningensnytta och får samtidigt möjlighet till egen professionell utveckling.





Är du den som får saker att hända?
Sök studentjobbet på KTH Innovation – en av Europas främsta innovationsmiljöer!
Vill du skapa aktiviteter som får människor att växa, nätverk att byggas och idéer att ta fart? Är du bra på att se vad som behövs – och modig nog att testa dina egna idéer? Då vill vi jobba med dig.

Vad är KTH Innovation?
Vi är en av Europas ledande innovationsmiljöer och en del av KTH. Sedan 2007 har vi hjälpt tusentals studenter, forskare och anställda att utveckla idéer till framgångsrika startups.

Varje år tar vi emot över 400 nya idéer. Vi erbjuder stöd hela vägen från idé till innovation – med coaching, finansiering, juridiskt stöd och tillgång till globala nätverk. Många av våra team jobbar med AI, deeptech och hållbarhet.

Vårt hus på Teknikringen 1 är navet för vår kreativa och drivna community – och du blir en synlig och aktiv del av den miljön.

Din roll
Du blir en synlig del av huset och en viktig länk mellan KTH Innovation och våra programdeltagare. Ditt uppdrag är att skapa aktiviteter som är:

relevanta: innehåll som hjälper våra team framåt


engagerande: något man vill komma på


genomförbara: från idé till verklighet, med dig som drivande kraft



Det kan handla om att bjuda in en inspirerande gäst, men också om att ordna en demo-kväll, en diskussion, eller något helt nytt som bara du kan komma på. Du jobbar nära våra programansvariga, men ansvarar själv för att aktiviteterna blir av. Du kommer också att hjälpa till med våra event, aktiviteter och annat praktiskt.

Vi vet att innovation blir bättre när fler perspektiv får plats. Därför söker vi dig som delar våra värderingar kring inkludering, öppenhet och mångfald – och som vill skapa upplevelser där alla känner sig välkomna och representerade.

Arbetet är på deltid med varierande tider, ofta kvällstid. Din arbetsplats är Teknikringen 1.

Vi erbjuder
- Ett extrajobb i hjärtat av KTH:s innovationsmiljö
- Engagerade och ambitiösa kollegor som uppmuntrar egna initiativ
- Möjlighet att bygga nätverk och skapa värde för andra
- En miljö där du får växa, testa och påverka
- En inkluderande kultur där vi bygger på olika erfarenheter och perspektiv

Kvalifikationer
Krav
- Antagen till utbildning på grund- eller avancerad nivå vid ett svenskt lärosäte
- Erfarenhet av att planera och genomföra event, workshops eller liknande
- Ansvarsfull, uppmärksam och öppensinnad - med en initiativrik, kreativ och lösningsfokuserad inställning
- Mycket goda kunskaper i det engelska språket, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet

Meriterande
- Studerar vid KTH och har minst ett år kvar
- God förståelse av och insyn i studentlivet på KTH, gärna från engagemang i studentföreningar, nationer eller likande
- Är kommunikativ och trygg i att möta nya människor
- Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
- Svensktalande då det underlättar i det dagliga arbetet
- Särskilt din förmåga att se vad som behövs, ta egna initiativ och få saker att hända inom givna ramar.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper 

Fackliga representanter
Kontaktuppgifter till https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898

Ansökan
Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Din kompletta ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista dagen för ansökningsperioden

Om anställningen
Anställningen gäller tidsbegränsat enligt avtal - i upp till ett år, med tillträde 18 augusti, eller enligt överenskommelse.

Övrigt
Strävan efter jämställdhet, mångfald och lika villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund.

För https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440 i samband med rekrytering.

Det kan förekomma att en anställning hos KTH är placerad i säkerhetsklass. Om så är fallet för just denna anställning görs en säkerhetsprövning av sökande i enlighet med säkerhetsskyddslagen (2018:585) efter samtycke. I dessa fall är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd efter säkerhetsprövning.

Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.



 

Om KTH

KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. https://www.kth.se/om/om-kth-1.885102

Deadline: 2025-05-18


Karta som visar var jobbet finns

Beiersdorf AB

Working Student Category Management & Shopper

Hos företag: Beiersdorf AB

Deadline: 2025-05-16

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

At Beiersdorf, home of Nivea, Eucerin, Hansaplast & Labello we want to help people feel good about their skin – and our commitment goes far beyond caring for skin. We act according to our purpose, WE CARE BEYOND SKIN and take responsibility for our consumers, our employees, the environment and socie.. Klicka för att visa hela beskrivningenty.


You will work 16 hours (2 days) per week, the working hours are flexible so you can combine work with your studies.


Your Tasks
Come and join the NIVEA team! Get experience of working with strong brands, analysing sales data and be part of the development of first class in store material- combined with your studies! In this position you support the Category Manager, Shopper and Customer Marketing team in various tasks ensuring the delivery of agreed market share, sales, profit, and brand targets. Your working days will be varied, where you might find yourself analysing sales data and help building a category case one day and another day hands on physically try different mixes in a secondary placement's solution.


For the right person this position offers an inspiring mix of data driven analyses, practical tasks and take own lead and drive given projects.


Your Profile
You are preferably studying business and/or marketing at university level.
You are available for at least one year, before your graduation or studies abroad.
The role assumes commercial awareness and preferably exposure to a business environment.
Effective communication is required to manage diverse relationships.
The ability to work both autonomously and as a team member is required.
Analytical and creative skills combined with an enthusiastic "can do" attitude.
Fluent in Swedish and English.


We invite you to gain knowledge, acquire branding experience, and join the NIVEA Swedish Category, Shopper, and Customer Marketing (Dream) Team, all while having a great time! Become a part of one of the world's leading skin care brands, NIVEA, and help elevate the brand to new heights. This is an excellent opportunity to blend your academic studies with practical work experience.


Please send your CV in English

Deadline: 2025-05-16


Karta som visar var jobbet finns

Hitta marknadsassistent jobb i Sveriges alla län


All information om lediga jobb hämtas i realtid från Arbetsförmedlingen

Informationen på denna sida uppdaterades 2025-04-19