Platsannons.nu/Art director

Lediga jobb som art director

Här nedan hittar du länkar till sammanställningar över lediga jobb art director i Sveriges alla län, klicka dig enkelt vidare för att se om det finns några jobb art director i t.ex. Stockholm, Dalarna eller Norrland. Längst ner på sidan har vi även sammanställt ett urval av lediga jobb art director i hela Sverige.

Att arbeta som art director

En art director är en yrkesman inom grafisk design och reklambranschen som ansvarar för den visuella stilen och bilderna i tidskrifter, tidningar, produktförpackningar och andra medier. De samarbetar med kunderna för att ta fram ett övergripande koncept och styr sedan andra som ska hjälpa till att skapa konstverken. Art directors har vanligtvis en examen i grafisk design eller en liknande utbildning.

En art director har till huvuduppgifter att ta fram koncept för visuellt material, övervaka produktionsprocessen och se till att slutprodukten uppfyller kundens förväntningar. De måste kunna tänka kreativt, ha en stark kommunikations- och ledarskapsförmåga och kunna arbeta bra under press.


Urval av lediga art director jobb i Sverige

Klicka här om du vill gå direkt till länsindelningen

Gåvofabriken expanderar Vi söker en mångsidig Art Director!

Hos företag: Gåvofabriken Sverige AB

Deadline: 2025-05-02

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Är du en kreativ själ med bred kompetens inom både design och fotografi?
Drömmer du om en roll där ingen dag är den andra lik? Gåvofabriken, en ledande aktör inom present- och reklamprodukter, söker nu en Inhouse Art Director som är beredd att hantera en mångfald av kreativa utmaningar.


Om tjänste.. Klicka för att visa hela beskrivningenn:
I rollen som Inhouse Art Director kommer du att vara vårt kreativa hjärta.
Du kommer inte bara att designa förpackningar och skapa grafiskt material, utan även fotografera kampanjbilder och producera trycksaker.
Dina arbetsuppgifter sträcker sig över ett brett fält, från att utveckla iögonfallande design för våra många varumärken till att skapa professionella fotograferingar av våra produkter.


Vad vi söker:
• Relevant utbildning inom grafisk design eller liknande, med starka färdigheter i fotografi.
• Djupgående kunskaper i Adobe Creative Suite, särskilt Photoshop, Illustrator och InDesign.
• Erfarenhet av förpackningsdesign och produktion av trycksaker.
• Förmåga att självständigt leda projekt från idé till färdig produkt.
• Ett öga för detaljer och en passion för att skapa visuellt tilltalande och funktionellt designmaterial.


Vi erbjuder:
• En dynamisk arbetsmiljö där dina idéer och kunskaper värderas högt.
• Möjlighet att arbeta med flera varumärken och i olika medier.
• En unik möjlighet att vara drivande och ha det övergripande ansvaret för all design inom företaget.


Är du den mångsidiga kreatör vi söker? Skicka din ansökan med CV och portfolio till jobb@gavofabriken.se.
Vi ser fram emot att se hur du kan berika vårt team med din kompetens!
Lön 32.000:-

Deadline: 2025-05-02


Karta som visar var jobbet finns

IKEA Marketing & Communication AB

Art Director

Hos företag: IKEA Marketing & Communication AB

Deadline: 2025-05-04

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

The IKEA vision is to create a better everyday life for the many people – and we’re always searching for new and better ways to do it. We use our home furnishing knowledge to create products and solutions that will enable more people to live the life they want. Through creativity, IKEA Marketing & C.. Klicka för att visa hela beskrivningenommunication AB connects the heart of IKEA to the hearts and minds of the many people.  


We plan and produce inspiring content that enables our retail markets to grow and position IKEA as a purpose-led business and an expert in life at home. We are based in Älmhult, Sweden – the heart of IKEA. Our strength is our 400+ talented co-workers: strategists, channel experts, developers, photographers, motion media producers, 3D artists, graphic designers, copywriters, interior designers, and many more competences. We are proud of our craftsmanship and ability to unleash creativity at scale.  
The core of our offer is the common content made available to IKEA retailers around the globe. In addition, we offer packages and on-request support to meet the needs of our markets. IKEA Marketing & Communication also develops the common marketing agenda for IKEA, leading in marketing and communication topics and contributing to our business strategies. 
Our culture and values guide us in everything we do. We become better as a team by building on our strengths and differences. Together, we strive for an inclusive work environment where we all feel safe, welcomed, respected, supported, and appreciated for who we are and what we contribute with.  


This is the place where you can inspire billions of people around the world. Are you ready to make a better everyday life for the many people? We want to hear from you! 


We are now looking for an Art Director to IMC IKEA Marketing & Communication Team in Älmhult. 
This assignment is all about bringing together creativity, storytelling, and technology to create outstanding communication that consistently engages our target audiences and helps IKEA achieve its business goals while building on our strong brand identity.  
It's about sparking interest in home furnishing, building a strong brand position, and increasing visitation.  
In this role, you will have the opportunity to develop and research the assignment while working closely in a creative team that includes other competences like creative directors, copywriters, interior designers, graphic designers, photographers, 3D artists, and others. 
Within your assignment you will also: 


Create stories and communication concepts according to IKEA positioning and communication strategies, tone of voice, smart production methods and up-to-date consumer insights. 



Explore possibilities/limitations to reach relevant target audiences in all media and platforms (web, social media, motion, printed publications, store, exhibition & events etc.)  



Utilize your creative problem-solving abilities in all aspects of our work. 



Execute communication ideas together with the rest of the creative team and oversee production.  



Pitch your concepts to a wide range of stakeholders with diverse backgrounds. 



Develop and maintain good relationships and excellent collaboration with all team members and stakeholders. 


You excel at turning strategies into creative concepts. Collaborating at all levels of an organization, you confidently present and pitch your ideas while working closely with internal partners. Your listening skills are top-notch, and you're always open to exploring new approaches. No assignment is too big or too small for you to tackle. 


As a strategic thinker, you're self-motivated, adaptable, bold and passionate about communication and collaboration. You fearlessly bring innovative ideas to the table, constantly asking "what if?". You understand the importance of a strong and consistent brand experience. You prioritize deadlines but are always ready to lend a helping hand.  


Your curiosity knows no bounds, and you're passionate about understanding people's lives at home and have an interest in home furnishing. You’re driven by growth, learning, and sharing knowledge. Being constantly in tune with the latest design, retail, and digital trends, you have a deep interest in consumer behavior and the ever-changing social and cultural landscape. 


You also need to have: 
5+ years of relevant experience – education and/or working experience in art direction, visual communication or equivalent, in an international setting. 



Experience in successfully leading a creative team from concept development to delivery, across a multitude of media. Shown in personal portfolio. 



Ability to embrace and develop a strong brand identity. 



Experience in working with a diverse range of media and channels, including digital platforms, integrated campaigns, and social media. 



Up-to-date knowledge of today’s multi-channel landscape, market and industry. 



Experience in several production methods including studio production, computer-generated imagery (CG), 3D animation, and motion media. 



Ability to work on multiple projects simultaneously and manage your own workload. 



Good knowledge in Adobe Creative Suite. 



Fluent in English, both written and spoken. 



Experience in creating concepts for motion media and working on both large and small motion media productions is highly valued. 



Prior experience in a large retail company is a plus. 
  

Want to make the world a little better with us? Then we want to hear from you!     
Does this sound like your next challenge?
What do you think you would bring to this role and makes you an ideal candidate?
What inspired you to apply for this position, and how do you believe your experience matches the key requirements for the role?



We are not open to fully remote applicants. 
If you have any questions about the position, you are welcome to contact recruiting manager Anna Benckert at anna.benckert@inter.ikea.com. If you have any questions regarding the recruitment process, please contact Recruiter, Christina Appelqvist, +46+766-113408

Deadline: 2025-05-04


Karta som visar var jobbet finns

Nettbureau As Filial Sverige

Sommarvikariat som Ad Creative

Hos företag: Nettbureau As Filial Sverige

Deadline: 2025-04-22

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Vi söker två kreativa och initiativtagande talanger till ett spännande sommarjobb som Ad Creative. Hos Nettbureau får du stor konstnärlig frihet till att skapa engagerande innehåll på plattformar som Instagram, TikTok och YouTube, i syfte att promota våra tjänster på nytänkande sätt. Du kommer även .. Klicka för att visa hela beskrivningenanvända din skaparförmåga för att stärka våra varumärken och blåsa nytt liv i andra kanaler.
Har du ett starkt visuellt sinne, goda tekniska färdigheter inom foto- och videoredigering samt en gedigen förståelse för hur man skapar engagemang i sociala medier? Är du en självgående och kommunikativ "doer" som sprudlar med idéer och sätter dem i verket? Studerar du kanske och vill passa på att få mer erfarenhet hos ett spännande scaleup som växer så det knakar? Då vill vi att du skickar in din ansökan till oss redan idag!


Om Nettbureau
Hos Nettbureau jobbar du flexibelt i en platt och effektiv organisation. Vi är en scaleup med över 10 års erfarenhet av att skapa online-marknadsplatser. Varje år hjälper vi miljontals användare att göra smarta val genom våra jämförelsetjänster, som kopplar samman dem med pålitliga produkter och tjänsteleverantörer. Vi driver över 100 tjänster i 11 länder.
Vi har under åren lyckats balansera snabb tillväxt med lönsamhet. Financial Times utnämnde oss nyligen till en av Europas ”Long-Term Growth Champions" för 2025, och rankade oss därmed högre än kända hushållsnamn som Zalando och Spotify. I Norge har vi utsetts till Gasellföretag tio år i rad, vilket har gett oss en Hall of Fame-plats.
Vi är ett team med fler än 70 kollegor, varav cirka 50 är baserade i Oslo och 12 i Stockholm. Vi värdesätter en vänlig, social arbetskultur och anställer människor för deras kompetens snarare än för deras examen. Därför kommer du att kunna träffa allt från historiker och läkare till marknadsförare och ingenjörer – med ett åldersspann som sprider sig över en generation – på företaget.
Läs mer om oss på Nettbureau.com.


Om rollen
Vår snabba tillväxt fortsätter. Därför behöver vi på Nettbureaus svenska innehålls- och marknadsföringsavdelning två personer som kan hjälpa oss att skapa visuellt innehåll till framför allt våra sociala medier. Tillsammans kommer ni två att ha hög grad av självständighet i planläggning och genomförande av produktionen.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är idérik, följer med i trender och har ett brinnande intresse för att skapa fångande visuellt innehåll anpassat efter olika målgrupper och plattformar. Vi tror att du är en nyfiken, entusiastisk och engagerad person.


Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att:
Skapa engagerande annonsmaterial och visuellt innehåll, anpassat efter kanal och målgrupp
Planera, producera, redigera och publicera såväl stilla som rörligt material
Koordinera och samarbeta med resten av innehålls- och marknadsföringsavdelningen



Vi söker dig som:
Rör sig hemtamt mellan video, grafik och foto
Hanterar animering/motion graphics
Har påbörjat eller avslutat en utbildning inom visuell kommunikation, grafisk design, digital marknadsföring eller annat relevant område
Har god känsla för färg, form och typografi



Meriterande om du:
Har arbetslivserfarenhet inom visuell kommunikation, grafisk design, digital marknadsföring eller annat relevant område
Har erfarenhet av att skapa material för sociala medier eller digitala kampanjer
Har erfarenhet av textproduktion
Har förståelse för varumärkesbyggande och storytelling genom visuell kommunikation
Hanterar Adobe Creative Suite eller liknande
Hanterar designverktyg som Figma



Vi erbjuder:
En trygg och kompetent arbetsmiljö med vänliga kollegor och sociala aktiviteter
Arbetsplats i topprenoverade lokaler centralt på Södermalm i Stockholm
Gratis kaffe/te och snacks
Flexibla arbetstider
Lön



Övertygad och vill veta mer?
Är du intresserad av rollen? Bifoga ditt CV, personliga brev och något visuellt innehåll du har skapat tidigare som du är stolt över i din ansökan.
Sista ansökningsdag: 22 april 2025. Vi går igenom alla ansökningar löpande.
Arbetsort: Stockholm
Förväntat startdatum: 9 juni 2025
Anställningsform: Särskild visstidsanställning med möjlighet till förlängning

Deadline: 2025-04-22


Karta som visar var jobbet finns

Friday

PAM-tekniker till Saab Group IT i Alvik

Hos företag: Friday

Deadline: 2025-05-02

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Om tjänsten:

I denna roll kommer vara en del av ett fokuserat och sammansvetsat team där du kommer att arbeta med att vidareutveckla och förvalta avdelningens Active Directory-och Privileged Access Management tjänster samt åtkomsttjänster både on-prem och i Azure. Det är en spännande blandning av s.. Klicka för att visa hela beskrivningennabb problemlösning och långsiktigt förbättringsarbete där säkerhet spelar en större roll. Den tekniska miljön är utmanande med tiotusentals användare på olika håll i Sverige och världen, som använder all tänkbar teknik. I teamet kommer ni ställas inför olika utmaningar där du är alltid omgiven av skickliga och prestigelösa kollegor som stöttar och gärna agerar bollplank för att hitta lösningar. Du kommer också vara en nyckelperson när det gäller att förstå, utvärdera och informera om förändringar som sker inom AD och PAM och på vilket sätt utvecklingen kan tillgodogöras i vår verksamhet. Arbetsuppgifterna kräver att du har gedigen erfarenhet av att utveckla och underhålla Active Directory i en miljö med tiotusentals användare.

Arbetsupgifter:
Verka inom PAM eko-systemet (skripta och automatisera)
Tar fram RBAC
Samverkar med olika stakeholders
Förvaltar och utvecklar våra miljöer

Vi söker dig som har:
Kompetens inom AD- och privilegierad åtkomsthantering, gärna erfarenhet av CyberArk
Erfarenhet inom scripting och automation (powershell)
Erfarenhet av felsökning
Mycket god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i både tal och skrift


Det är även meriterande om du har erfarenhet inom:

CyberArk
Azure
Secrets management
 Arbetat i större projekt
Säkerhetsarbete


För att trivas i rollen som systemadministratör inom PAM och AD hos oss tror vi att du är en person som tar stort eget ansvar för din uppgift, tar egna initiativ och brinner för att utveckla och förbättra. Vi söker dig som samarbetar väl med andra och anstränger dig för att leverera bra lösningar. Du är prestationsorienterad, noggrann och du arbetar strukturerat mot uppställda mål, såväl självständigt som tillsammans med andra. Teknik samt säkerhet är några av dina stora intressen och du vill hela tiden lära dig mer.

Om anställningen:

Detta är ett konsultuppdrag som innebär att du kommer vara anställd hos Friday. Uppdraget är på 6-12 månader med möjlighet till förlängning.

Övrig info:
Omfattning: Heltid
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Alvik - Stockholm
Rekryteringsansvarig: Fahim Gani
Lön: Marknadsmässig
Konsulten kommer behöva ingå i beredskap ungefär var 7:e-10:e vecka


Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om Friday:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Deadline: 2025-05-02


Karta som visar var jobbet finns

CENTRIC

Infrastrukturspecialist inom VMware

Hos företag: CENTRIC

Deadline: 2025-06-12

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Brinner du för infrastruktur och teknik, och tycker du om att ligga i framkant med de senaste lösningarna? Vågar du utmana kunder med nya tekniska lösningar och förbättringar? I takt med att vår kund växer, söker de nu förstärkning till deras konsultteam inom Infrastruktur och VMware. Vi söker dig s.. Klicka för att visa hela beskrivningenom är en senior infrastrukturspecialist med spetskompetens inom VMware och som vill bli deras expert inom området.
Område: Solna
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Tjänsten inleds som ett konsultuppdrag med ambitionen att anställningen ska gå över till kunden.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter

I rollen som infrastrukturspecialist kommer du att arbeta med design, implementering och förvaltning av avancerade VMware-miljöer och Windows-miljöer. Du kommer att ansvara för att skapa och underhålla robusta och skalbara infrastrukturlösningar samt agera rådgivare inom ditt expertområde. Du förväntas också arbeta med dokumentation och förbättring av befintliga system. Du kommer att tillhöra ett team som idag består av sju personer som alla arbetar inom nätverk och infrastruktur.

Din profil och kvalifikationer

För att trivas i rollen drivs du av att ge bra service och arbeta mot både individuella och gemensamma mål. Du är en teamspelare, flexibel och har förmågan att hantera ett varierande tempo. Du trivs med att ta eget ansvar och att arbeta både självständigt och i grupp.
Vi söker dig med minst 10 års erfarenhet inom infrastruktur och djup kunskap inom VMware. Du har erfarenhet av att designa och förvalta komplexa infrastrukturlösningar från grunden. Du har ett stort tekniskt intresse, är självgående och stresstålig. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
För att passa för rollen behöver du ha kompetenser inom:

-     VMware-produkter och lösningar (vSphere, vSAN, NSX)

-     Windows Server-miljöer (AD, DNS, DHCP, GPO)

-     Design och implementering av infrastrukturlösningar

-     Erfarenhet som konsult och rådgivare inom infrastruktur

-     Automatisering och orkestrering av infrastrukturer

-     Molnintegrationer (Azure, AWS)

-     Drift och underhåll av stora, komplexa system
Meriterande erfarenheter:

-     Säkerhetslösningar inom VMware

-     Outsourcing

-     Projektledning enligt PPS-modellen
Vad vi erbjuder

Vi hjälper dig att nå dina personliga mål. Vi tycker nämligen att alla våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas, oavsett om de är juniorer eller har några år på nacken. Därför erbjuder vi alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Och inte nog med det – du som konsult får även lägga upp en individuell utbildningsplan utifrån dina speciella intresseområden, där vi tar notan för både studiematerial och certifieringar. Hos oss på Centric kommer du snabbt in i gemenskapen genom våra interna och externa aktiviteter där vi träffas och hittar på något roligt tillsammans.
Centric är ett IT-företag med 400 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Julieth Escobar
+46 734 159387
Julieth.Escobar@centric.eu

Deadline: 2025-06-12


Karta som visar var jobbet finns

Elite Hotels

Diskare på 70% till Ad Astra by Elite

Hos företag: Elite Hotels

Deadline: 2025-08-13

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Nu har vi inom Elite Hotels of Sweden öppnat vår senaste, ambitiösa hotellsatsning – Ad Astra by Elite vid vackra Snäckviken i Södertälje. Vårt förstklassiga, internationella destinationshotell med premiumapproach tar nu Rivieran till Sverige.
Vi söker nu diskare på deltid, 70%, till vårt kök på vår.. Klicka för att visa hela beskrivningent hotell.
Vi söker dig som gärna har jobbat med disk inom restaurang förut samt att du har ett öga för ordning och reda samt hygien.
Vanligt förekommande uppgifter i disken är givetvis att diska, men även att sortera, hålla ordning, packa upp varor, annan städning och underhåll.
Att du har kunskaper i svenska och/eller engelska är önskvärt. Man ska kunna jobba självständigt och tillsammans med andra i grupp.
Hos oss på Ad Astra by Elite får du en utvecklande och stimulerande arbetsmiljö tillsammans med dedikerade, passionerade och yrkeskunniga kollegor.
Tjänsten som diskare avser att påbörjas i mars eller april.
Tjänsten inleds med en provanställning på sex månader och beräknas sedan gå över till en tillsvidareanställning.
Varmt välkommen med din ansökan!

Deadline: 2025-08-13


Karta som visar var jobbet finns

PAM-Tekniker till familjärt företag

Hos företag: SysPartner Consulting AB

Deadline: 2025-08-03

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

SysPartner erbjuder konsultation inom infrastruktur och systemutveckling samt hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. Vi strävar efter att vara det lilla familjära företaget samtidigt som våra konsulter ofta får chansen att arbeta i en större organisation med spännande tekniska lösningar h.. Klicka för att visa hela beskrivningenos våra kunder.
I rollen som konsult på SysPartner erbjuds du konsultuppdrag där du ges du möjlighet till snabb utveckling och chans att höja din kompetens inom relevanta områden. Vi jobbar framförallt med längre uppdrag och våra kunder är oftast medelstora och stora bolag med spännande miljöer i teknisk framkant.
Vem är du?
För att passa i rollen som PAM-Tekniker hos vår kund tror vi att du har arbetat minst 4 år inom området (gärna längre). Vi ser helst att du har relevant utbildning.
Rollen kräver att du har goda kunskaper i:
Kompetens inom AD- och privilegierad åtkomsthantering, (gärna erfarenhet av CyberArk)
Erfarenhet inom scripting och automation (powershell)
Erfarenhet av felsökning
Mycket god förmåga att kommunicera på både svenska och engelska i både tal och skrift
Om du har specialistkompetens inom något eller några av följande områden är det meriterande:
CyberArk
Azure
Secrets management
Arbetat i större projekt
Säkerhetsarbete

För att trivas i rollen som systemadministratör inom PAM och AD hos vår kund tror vi att du är en person som tar stort eget ansvar för din uppgift, tar egna initiativ och brinner för att utveckla och förbättra. Vi söker dig som samarbetar väl med andra och anstränger dig för att leverera bra lösningar. Du är prestationsorienterad, noggrann och du arbetar strukturerat mot uppställda mål, såväl självständigt som tillsammans med andra. Teknik samt säkerhet är några av dina stora intressen och du vill hela tiden lära dig mer.
I denna roll kommer vara en del av ett fokuserat och sammansvetsat team där du kommer att arbeta med att vidareutveckla och förvalta vår kunds Active Directory-och Privileged Access Management tjänster samt åtkomsttjänster både on-prem och i Azure. Det är en spännande blandning av snabb problemlösning och långsiktigt förbättringsarbete där säkerhet spelar en större roll. Den tekniska miljön är utmanande med tiotusentals användare på olika håll i Sverige och världen, som använder all tänkbar teknik. I teamet kommer ni ställas inför olika utmaningar där du är alltid omgiven av skickliga och prestigelösa kollegor som stöttar och gärna agerar bollplank för att hitta lösningar. Du kommer också vara en nyckelperson när det gäller att förstå, utvärdera och informera om förändringar som sker inom AD och PAM och på vilket sätt utvecklingen kan tillgodogöras i vår kunds verksamhet. Arbetsuppgifterna kräver att du har gedigen erfarenhet av att utveckla och underhålla Active Directory i en miljö med tiotusentals användare. Du kan komma att behöva ingå i teamets beredskap.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Befattningen kommer kräva att du genomgår och godkänns enligt vid var tids gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där krav finns på säkerhetsklassinplacering, kan i förekommande fall, medföras krav på visst medborgarskap.
Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och gillar att arbeta med den senaste tekniken och hänga med i branschens utveckling. I rollen som konsult är du vårt ansikte utåt vilket kräver ett gott kundbemötande och en professionell attityd. Vi jobbar enligt mottot att SysPartners konsulter är trevliga proffs som gör det lilla extra för kunden. Vi söker därför en ödmjuk och ärlig person som visar intresse och nyfikenhet inför uppgiften. Det omväxlande arbetet som konsult ställer stora krav på din vilja och förmåga att anpassa dig och lära dig nya saker.
Vilka är vi?
SysPartner levererar tjänster inom infrastruktur samt systemutveckling. Vårt fokus ligger på konsultverksamhet men vi har även hostinglösningar och helhetskoncept för IT-drift. SysPartner har funnits sedan 2005 och har kontor i Linköping, Västerås, Stockholm och Luleå.
SysPartner erbjuder dig som anställd en rad förmåner, bland annat möjlighet till personalbil, friskvårdsbidrag, en personlig hårdvarubudget, föräldralön, sjukvårdsförsäkring, sjukförsäkring, tjänstepension, vidareutbildning, samt en rad sociala aktiviteter varje år där vi träffas och har roligt tillsammans.
Låter det spännande?
Välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem!

Deadline: 2025-08-03


Karta som visar var jobbet finns

Elite Hotels

Receptionist / Front Office Agent 20% & 40% på Ad Astra by Elite

Hos företag: Elite Hotels

Deadline: 2025-06-29

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

I november 2022 öppnade vi inom Elite Hotels of Sweden vår senaste, ambitiösa hotellsatsning – Ad Astra by Elite vid vackra Snäckviken i Södertälje. Vårt förstklassiga, internationella destinationshotell med premiumapproach tar nu Rivieran till Sverige. Konceptet som bygger på inspiration från Medel.. Klicka för att visa hela beskrivningenhavet och Rivieran rymmer både en spektakulär piazza med tillhörande orangeri, ett flertal restauranger, barer, biograf, aktiviteter och underhållning. Hotellet har även ett omfattande spa med inspiration från de antika romerska baden, med trädgård och tre pooler både inne och ute. Spa:et som ingår i koncernens egna spakoncept Vana Spa är det största hittills. Utöver detta har hotellet tolv konferenslokaler samt 161 rum och sviter i nio olika kategorier. Beläget på kajen invid Snäckviken i Astras före detta huvudkontor är Ad Astra by Elite en hyllning till Rivierans lyx, livsstil och matkultur. Namnet är latin och betyder ”mot stjärnorna”, vilket också symboliserar Elite Hotels of Swedens ambition med både hotellet och servicenivån.
Receptionen är navet på hotellet och det är oftast här gästen har sin allra första och sista kontakt med oss. Därför är det av största vikt att du är mycket bekväm i rollen som ansiktet utåt mot våra gäster och att du vill gå den extra milen för att ge gästen den absolut bästa och minnesvärda hotellupplevelsen. Att vara stresstålig, flexibel och van att arbeta med många bollar i luften tillsammans med bra initiativförmåga är A och O. För dig är det även helt naturligt att arbeta aktivt med merförsäljning. I det dagliga arbetet har du lätt för att samarbeta med samtliga avdelningar på hotellet.
Arbetet i vår reception består av – bland annat – in- & utcheckning, merförsäljning, besvarande av recensioner, planering, hantering av telefonväxel och mail samt bokningar, allmän conciergeservice samt att hålla lobby och receptionsområde i bästa skick.
På Ad Astra by Elite har vi äran och nöjet att få välkomna både nationella samt internationella fritidsresenärer och affärsgäster, samt logi- & konferensgrupper, vilket gör arbetet i receptionen särskilt omväxlande och mångsidigt. Våra gäster spenderar till stor del de flesta eller till och med alla timmar under vistelsen hos oss på hotellet och våra många olika enheter, vilket ställer ännu högre krav på bemötande och värdskap i världsklass. Våra gäster ska känna sig sedda och komma ihåg alla i personalen som ambassadörer för Ad Astra by Elite.
Erfarenhet av arbete i hotellreception samt mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift är ett minimikrav. Utbildning i hotellsystemet HMS Infor kommer ges på plats.
Du kommer att ingå i ett dedikerat, passionerat och motiverat receptionsteam och har möjlighetatt – i samråd och dialog med receptionschefen / Front Office Manager – sätta och påverka våra arbetssätt, rutiner, strukturer och kultur.
Vi letar efter kollegor i receptionen som vill arbeta 20% varannan helg, dag & kväll, samt även 40% med arbete varannan helg samt några vardagar, dag & kväll.Startdatum är flexibelt.
Arbetstiden för receptionister / Front Office Agents som jobbar dag- & kvällstid är huvudsakligen mellan klockan 07:00 – 23:00.
Lön enligt HRFs & Visitas kollektivavtal.
Det är enkelt och smidigt att pendla till Södertälje med både pendeltåg & buss till Södertälje Centrum samt regionaltåg till Södertälje Syd.
Du rapporterar direkt till receptionschefen / Front Office Manager Julia Lindqvist.
Läs gärna mer om hotellet på www.adastrabyelite.se
Välkommen till oss på Ad Astra by Elite – Rivieran 28 minuter söder om Stockholm!

Deadline: 2025-06-29


Karta som visar var jobbet finns

Elite Hotels

Receptionist / Front Office Agent 100% på Ad Astra by Elite

Hos företag: Elite Hotels

Deadline: 2025-06-29

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

I november 2022 öppnade vi inom Elite Hotels of Sweden vår senaste, ambitiösa hotellsatsning – Ad Astra by Elite vid vackra Snäckviken i Södertälje. Vårt förstklassiga, internationella destinationshotell med premiumapproach tar nu Rivieran till Sverige. Konceptet som bygger på inspiration från Medel.. Klicka för att visa hela beskrivningenhavet och Rivieran rymmer både en spektakulär piazza med tillhörande orangeri, ett flertal restauranger, barer, biograf, aktiviteter och underhållning. Hotellet har även ett omfattande spa med inspiration från de antika romerska baden, med trädgård och tre pooler både inne och ute. Spa:et som ingår i koncernens egna spakoncept Vana Spa är det största hittills. Utöver detta har hotellet tolv konferenslokaler samt 161 rum och sviter i nio olika kategorier. Beläget på kajen invid Snäckviken i Astras före detta huvudkontor är Ad Astra by Elite en hyllning till Rivierans lyx, livsstil och matkultur. Namnet är latin och betyder ”mot stjärnorna”, vilket också symboliserar Elite Hotels of Swedens ambition med både hotellet och servicenivån.
Receptionen är navet på hotellet och det är oftast här gästen har sin allra första och sista kontakt med oss. Därför är det av största vikt att du är mycket bekväm i rollen som ansiktet utåt mot våra gäster och att du vill gå den extra milen för att ge gästen den absolut bästa och minnesvärda hotellupplevelsen. Att vara stresstålig, flexibel och van att arbeta med många bollar i luften tillsammans med bra initiativförmåga är A och O. För dig är det även helt naturligt att arbeta aktivt med merförsäljning. I det dagliga arbetet har du lätt för att samarbeta med samtliga avdelningar på hotellet.
Arbetet i vår reception består av – bland annat – in- & utcheckning, merförsäljning, besvarande av recensioner, planering, hantering av telefonväxel och mail samt bokningar, allmän conciergeservice samt att hålla lobby och receptionsområde i bästa skick.
På Ad Astra by Elite har vi äran och nöjet att få välkomna både nationella samt internationella fritidsresenärer och affärsgäster, samt logi- & konferensgrupper, vilket gör arbetet i receptionen särskilt omväxlande och mångsidigt. Våra gäster spenderar till stor del de flesta eller till och med alla timmar under vistelsen hos oss på hotellet och våra många olika enheter, vilket ställer ännu högre krav på bemötande och värdskap i världsklass. Våra gäster ska känna sig sedda och komma ihåg alla i personalen som ambassadörer för Ad Astra by Elite.
Erfarenhet av arbete i hotellreception samt mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift är ett minimikrav. Utbildning i hotellsystemet HMS Infor kommer ges på plats.
Du kommer att ingå i ett dedikerat, passionerat och motiverat receptionsteam och har möjlighetatt – i samråd och dialog med receptionschefen / Front Office Manager – sätta och påverka våra arbetssätt, rutiner, strukturer och kultur.
Vi letar efter kollegor i receptionen som vill arbeta 100%, inklusivevarannan helg, dag & kväll. Startdatum är flexibelt.
Arbetstiden för receptionister / Front Office Agents som jobbar dag- & kvällstid är huvudsakligen mellan klockan 07:00 – 23:00.
Lön enligt HRFs & Visitas kollektivavtal.
Det är enkelt och smidigt att pendla till Södertälje med både pendeltåg & buss till Södertälje Centrum samt regionaltåg till Södertälje Syd.
Du rapporterar direkt till receptionschefen / Front Office Manager Julia Lindqvist
Läs gärna mer om hotellet på www.adastrabyelite.se
Välkommen till oss på Ad Astra by Elite – Rivieran 28 minuter söder om Stockholm!

Deadline: 2025-06-29


Karta som visar var jobbet finns

Elite Hotels

Hovmästare, 70% till nytt destinationshotell Ad Astra by Elite

Hos företag: Elite Hotels

Deadline: 2025-06-25

Se annonsen hos Arbetsförmedlingen

Beskrivning

Nu har vi inom Elite Hotels of Sweden öppnat vår senaste, ambitiösa hotellsatsning – Ad Astra by Elite vid vackra Snäckviken i Södertälje. Vårt förstklassiga, internationella destinationshotell med premiumapproach tar nu Rivieran till Sverige och arbetet med att skapa en autentisk upplevelse med inf.. Klicka för att visa hela beskrivningenluenser från Medelhavets pärlor så som Italien samt Sydfrankrike är i full gång. Konceptet som bygger på inspiration från Medelhavet och Rivieran rymmer både en spektakulär piazza med tillhörande orangeri, ett flertal restauranger, barer, biograf, aktiviteter och underhållning. Hotellet har även ett omfattande spa med inspiration från de antika romerska baden, med trädgård och tre pooler både inne och ute. Spa:et som ingår i koncernens egna spakoncept Vana Spa är det största hittills. Utöver detta erbjuder hotellet tolv konferenslokaler samt 161 rum och sviter i nio olika kategorier. Beläget på kajen invid Snäckviken i Astras före detta huvudkontor är Ad Astra by Elite en hyllning till Rivierans lyx, livsstil och matkultur. Namnet är latin och betyder ”mot stjärnorna”, vilket också symboliserar Elite Hotels of Swedens ambition med både hotellet och servicenivån.
Vi söker nu hovmästare, deltid, 70%, med väldokumenterad yrkeserfarenhet till våra olika restaurangenheter.
Du behöver minst ha jobbat några år som servitör/servitris tidigare för att kunna söka denna tjänst. Vi ser gärna att du kommer från en hotellbakgrund eller att du tidigare har jobbat i större organisationer med högt tempo och olika enheter och avdelningar. Du har kvalitetstänk samt är en stor organisatör med personlighet, integritet och en rejäl portion glimt i ögat.
Ditt fokus som hovmästare kommer vara planering, arbetsledning, säkerställande av hygien och gästnöjdhet samt effektivitet, ochatt aktivt arbeta i driften.
Som person ser vi gärna att du är prestigelös, tydlig, ödmjuk och du är en lyhörd lagspelare. Du är flexibel i ditt sätt att arbeta, med förmågan att snabbt anpassa dig till nya situationer och utmaningar. Du kan hantera gäster med glimten i ögat även om tempot är högt samt att du är social och trevlig.
Det viktiga för oss är att du har ett brinnande intresse för värdskap, mat och dryck, att du är en teamplayer som intresserar sig för att få helheten att fungera och att du är införstådd med att din roll som hovmästare är att coacha, leda och lära din personal.
Alla våra hovmästareär direktrapporterande till Ad Astra by Elites restaurangchef samt kommer att arbeta mycket nära med alla kollegor på hela hotellet, i synnerhet inom Food & Beverage.
Samarbete mellan kök, matsal, bar och övriga avdelningar på hotellet är ett ledord och ett uttalat måste för att ge våra bar-, restaurang- & hotellgäster en minnesvärd och unik upplevelse.
Hos oss på Ad Astra by Elite får du en utvecklande och stimulerande arbetsmiljö tillsammans med dedikerade, passionerade och yrkeskunniga kollegor.
Tjänsten inleds med en provanställning på sex månader och beräknas sedan gå över till en tillsvidareanställning.
Varmt välkommen med din ansökan!

Deadline: 2025-06-25


Karta som visar var jobbet finns

Hitta art director jobb i Sveriges alla län


All information om lediga jobb hämtas i realtid från Arbetsförmedlingen

Informationen på denna sida uppdaterades 2025-04-19